Doorgaan naar inhoud

Klantenservice

Heb je een vraag of kom je er niet helemaal uit? Bekijk de meest gestelde vragen of neem gerust contact op met onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar je bestelling de volgende dag bij je af te leveren zodat je snel kunt genieten van je nieuwe aanwinst. Het kan voorkomen dat het drukker is dan normaal en je iets langer moet wachten op je bestelling. Wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Bij bezorging ontvang je de avond daarvoor tussen 19.00 - 21.00 uur een e-mail met een track & trace. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd en hoef je niet de hele dag te wachten. Lees hier meer over verzending en bezorging.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Doorgaans worden de producten die voor 18:00 uur besteld zijn, de volgende dag geleverd tenzij het anders staat aangegeven. Je product kan vanwege drukte later worden bezorgd dan staat aangegeven, via de track & trace die je ontvangt in je mail kun je precies zien wanneer je bestelling wordt bezorgd. Lees hier meer over de verzending en bezorging.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Bij Elektro Retail kun jij betalen met iDeal, Mastercard, VISA en Bancontact. Lees hier meer over betalingen.

Hoe retourneer ik mijn product?
Het kan natuurlijk voorkomen dat het product niet naar wens is. Dat is geen enkel probleem, binnen 30 dagen kun jij het product gratis retourneren. Verpak het product in complete en originele staat en lees goed onze retourvoorwaarden door. Je kunt mailen naar info@elektro-retail.nl als je je product wilt retourneren. Lees hier meer over het retourneren van je bestelling. 

Heb je verder nog vragen? Dan zijn we er uiteraard voor jou.

                             Elektro Retail                     Elektro Retail
                        085-4012688      info@elektro-retail.nl