Retourneren en Ruilen

Mag ik mijn product ruilen voor een ander product?

Direct ruilen is niet mogelijk. Bestel een nieuw product en neem contact op met onze klantenservice voor afstemming van levering en retour.

Wordt mijn product aan huis opgehaald voor retour?

Onze bezorgdienst kan het product bij jou thuis afhalen, de kosten hiervan zijn 45,- per artikel. Zorg wel dat het product in de originele verpakking compleet gereedstaat. Indien het pakket is bezorgd door PostNL, dien je het pakket ook weer zelf retour te sturen.

Hoe moet ik mijn product inpakken voor het retourneren?

Verpak het product bij voorkeur in de originele verpakking inclusief alle accessoires. Gebruik doorzichtig tape om af te sluiten. Geen duct tape of gekleurde tape gebruiken. Voor witgoed: loskoppelen, leeg en droog maken, goed verpakken.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Een witgoed product kan je uit de verpakking halen en rustig bekijken, maar het product mag niet in gebruik worden genomen.
  • Het product dient compleet en in de originele verpakking geretourneerd te worden.
  • Zakelijke aankopen zijn uitgesloten van de zichttermijn en kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
  • Indien je het artikel wilt ruilen voor een ander artikel, dan kan dit natuurlijk. De zichttermijn wordt echter niet opnieuw verlengd.
  • Binnen 30 dagen retourneren.
  • Je kunt je retour uitsluitend aanmelden via het retourformulier.
Persoon met doos

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Meld je retour aan via het retourformulier. Je retour wordt vervolgens beoordeeld en je ontvangt instructies voor verzending of afhalen.

Meld hier je retour aan

Kan ik mijn product zelf langs brengen voor retour?

Ja, neem eerst contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken voor het langsbrengen van je product.

Wat doen doen als mijn product schade heeft?

Schades binnen 48 uur melden. Niet in gebruik nemen of inbouwen voor melding. Na 48 uur vervalt het recht op kosteloze omruiling bij transportschade.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Na ontvangst en verwerking van het geretourneerde product (binnen 7 tot 10 werkdagen), wordt het bedrag binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort op jouw rekening.

Retourverwerking

Waar kan ik een klacht indienen?

Mail naar info@elektroretail.nl. We gebruiken klachten om onze service te verbeteren.

Let op:

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Bij PostNL/DPD/DHL verzenden is voordelig. Afhalen kost 45,-. Bij schade of afwijking kan waardevermindering in rekening worden gebracht.