Doorgaan naar inhoud

Bezorging en ophalen

Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor het bezorgen van jou bestelling werken wij met verschillende logistieke vervoerders samen. Waaronder onze eigen bezorgdienst, Connected Logistics, PostNL en DHL.

Kleine huishoudelijke producten worden bij jou bezorgd door PostNL of DHL. Op het moment dat de bestelling is aangeboden, ontvang je een tracking link waarmee je de zending kan volgen. 

Grotere producten zullen bij jou worden bezorgd door onze eigen bezorgdienst of Connected Logistics. Van onze eigen bezorgdienst ontvang je omstreeks 23.00uur in de avond voor de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Wanneeer wij de bestelling via Connected Logistics bij jou gaan aanbieden, ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij leveren van maandag t/m zaterdag. Bij bezorging met onze eigen vervoerder ontvang je de avond voor de bezorging omstreeks 23.00 uur een mail met een track&trace. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd, wacht dit dan ook rustig af. Let op, de mail kan in je spam terecht komen. Onze bezorger belt je ongeveer 15-20 minuten (anoniem) voor aankomst op de leverdag.

Wanneer wij de bestelling via Connected Logistics gaan aanbieden, ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend op de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie. 

Mocht je bestelling geleverd worden via PostNL of DHL, ontvang je op het moment dat de bestelling is aangemeld een tracking link om de zending te volgen.

Kan ik een tijdvak kiezen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging. Van onze bezorgdienst ontvang je de avond voor de levering omstreeks 23.00 uur een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Als je pakket wordt geleverd door Connected Logistics ontvang je in de ochtend van de leverdag omstreeks 6.00-8.00 uur een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Mocht je bestelling geleverd worden via PostNL of DHL, ontvang je op het moment dat de bestelling is aangemeld een tracking link om de zending te volgen.

Kan ik mijn bestelling ook op een PostNL punt laten bezorgen?

Nee, je kunt je bestelling niet bij een PostNL punt laten bezorgen.

Bezorgen jullie in huis?

Wij bezorgen tot aan de drempel van jouw voordeur. Wij leveren witgoed artikelen tot de eerste drempel van een flat of appartement als er geen lift aanwezig is. Indien er wel een lift aanwezig is, dan wordt het wel naar de eerste drempel van de woning gebracht.

Ik wil het afleveradres wijzigen, kan dat?

Ja, dat is mogelijk als je bestelling nog niet is verwerkt in het magazijn en mits het alternatieve adres minder dan 10 minuten* van het oude adres is verwijderd. Je kunt hiervoor het beste reageren op de mail die je van onze klantenservice hebt ontvangen. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via +31854019685. Ben je verhuisd? Dan kun je het adres eenvoudig wijzigen via je account.

* Is het adres verder dan 10 minuten? Ook dan kun je de adreswijzigingen doorgeven, maar dan kan het zijn dat de leverdatum verplaatst wordt.

Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling al verwerkt is. 

Ik wil de leverdatum wijzigen, kan dat?

Mocht je de leverdatum willen verplaatsen, neem dan na het bestellen zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31854019685 of info@elektroretail.nl. Op het moment dat je bestelling al is verwerkt in ons magazijn is het helaas niet meer mogelijk om de leverdatum te verplaatsen.

Kan mijn bestelling bij de buren bezorgd worden?

Ja dat kan. Je kunt dit doorgeven door te reageren op de mail die je van onze planning hebt ontvangen. Geef een specifiek adres aan waar jouw bestelling geleverd kan worden. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via +31854019685.

Ook wanneer je een mail hebt ontvangen van Connected Logistics kan je doorgeven dat de bestelling bij de buren bezorgd mag worden. Dit kan je doen door te reageren op de mail welke je van de planning hebt ontvangen.

Ik heb de bezorger gemist, wat nu?

Ben je niet thuis en heb je onze bezorger gemist, dan ontvang je een niet thuis briefje in jouw brievenbus. Zodra je bestelling weer in ons magazijn is maken wij een nieuwe leverafspraak. Je wordt automatisch ingepland op de 2e dag na de leverdatum (zondagen en maandagen uitgezonderd). Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Ook bij de tweede leverafspraak ontvang je een mail met een tracking link.

Als je bestelling wordt bezorgd door Connected Logistics nemen zij contact op voor een nieuwe afspraak.Ook bij de nieuwe leverafspraak ontvang je opnieuw een mail met een leverdatum en een verwachte aankomsttijd.

Ben je niet thuis en heb je de bezorger van DHL of PostNL gemist, dan ontvang je een niet thuis briefje en wordt de zending naar een pick-up point gebracht. Door middel van de tracking link kan je zien bij welk pick-up point het opgehaald kan worden. Als het binnen 7 dagen niet wordt opgehaald gaat de zending retour naar Elektro Retail.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee, dit is helaas (nog) niet mogelijk.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Binnen een uur nemen wij contact met jou op om een afhaalafspraak in te plannen.

Kan ik contant betalen bij het afhalen?

Nee, het is niet mogelijk om contant te betalen.

Hoe wijzig ik of annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt de bestelling annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven. Je kunt dit doen door te mailen naar info@elektroretail.nl of via het contactformulier. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan kun je ook altijd de bestelling weigeren aan de deur. Geef dit gerust aan bij de bezorger, die vindt dat geen enkel probleem.

Bieden jullie ook installatieservice?

Nee, wij bieden geen installatieservice.

Levering van het product

Elektro Retail levert jouw bestelde product van maandag t/m zaterdag. Bij bezorging met onze logistieke partner ontvang je de ochtend van de bezorging een e-mail met een track & trace. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd en hoef je niet de hele dag te wachten. Let daarbij wel op dat de mail kan in je spam terecht komen.

Het kiezen van een tijdsvak

Het is niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging. Het tijdsvak voor de levering ontvang je de ochtend van de levering per e-mail. Wij streven ernaar je product de volgende dag te leveren met uitzondering van zondag en maandag.

Het kiezen van een PostNL-punt

Het is bij Elektro Retail niet mogelijk om je bestelling bij een PostNL punt te laten bezorgen.

Bezorgen van de producten

Wij bezorgen je bestelde producten netjes tot aan de drempel van jouw voordeur. Elektro Retail biedt geen installatieservice.

Levering bij buren

Je kunt je product laten bezorgen bij de buren. Dit kun je doorgeven door te reageren op de mail die je van ons hebt ontvangen. Geef een specifiek adres door waar jouw bestelling mag worden geleverd.

Bezorger gemist

Zodra je bestelling weer in ons magazijn is, maken wij een nieuwe leverafspraak. Je ontvangt van ons een nieuwe mail met een leverdatum en een tijdsvak. Je wordt automatisch ingepland op de tweede dag na de leverdatum m.u.v. zondag en maandag. Hier hoef je verder niks voor te doen. Ook bij de tweede leverafspraak ontvang je een e-mail met een track & trace zodat je kan zien wanneer je bestelling wordt geleverd.

Annuleren of wijzigen

Het kan natuurlijk voorkomen dat je er iets mis is gegaan bij je bestelling of dat je van gedachten bent veranderd. Je kunt je bestelling daarom annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven door te mailen naar info@elektroretail.nl. Kosteloos annuleren kan tot 22:00 voor de datum van levering, bij annuleringen na 22:00 brengen wij €45 bezorg/retourkosten in rekening. 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor het bezorgen van jou bestelling werken wij met verschillende logistieke vervoerders samen. Waaronder onze eigen bezorgdienst, Connected Logistics, PostNL en DHL.

Kleine huishoudelijke producten worden bij jou bezorgd door PostNL of DHL. Op het moment dat de bestelling is aangeboden, ontvang je een tracking link waarmee je de zending kan volgen. 

Grotere producten zullen bij jou worden bezorgd door onze eigen bezorgdienst of Connected Logistics. Van onze eigen bezorgdienst ontvang je omstreeks 23.00uur in de avond voor de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Wanneeer wij de bestelling via Connected Logistics bij jou gaan aanbieden, ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij leveren van dinsdag t/m zaterdag. Bij bezorging met onze eigen vervoerder ontvang je de avond voor de bezorging omstreeks 23.00 uur een mail met een track&trace. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd, wacht dit dan ook rustig af. Let op, de mail kan in je spam terecht komen. Onze bezorger belt je ongeveer 15-20 minuten (anoniem) voor aankomst op de leverdag.

Wanneer wij de bestelling via Connected Logistics gaan aanbieden, ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend op de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie. 

Mocht je bestelling geleverd worden via PostNL of DHL, ontvang je op het moment dat de bestelling is aangemeld een tracking link om de zending te volgen.

Kan ik een tijdvak kiezen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging. Van onze bezorgdienst ontvang je de avond voor de levering omstreeks 23.00 uur een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Als je pakket wordt geleverd door Connected Logistics ontvang je in de ochtend van de leverdag omstreeks 6.00-8.00 uur een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorginformatie.

Mocht je bestelling geleverd worden via PostNL of DHL, ontvang je op het moment dat de bestelling is aangemeld een tracking link om de zending te volgen.

Kan ik mijn bestelling ook op een PostNL punt laten bezorgen?

Nee, je kunt je bestelling niet bij een PostNL punt laten bezorgen.

Bezorgen jullie in huis?

Wij leveren onze producten tot en met de eerste drempel. Wij leveren witgoed artikelen tot de eerste drempel van een flat of appartement als er geen lift aanwezig is. Indien er wel een lift aanwezig is dan wordt het product wel naar de eerste drempel van de woning gebracht.

Ik wil het afleveradres wijzigen, kan dat?

Ja, dat is mogelijk als je bestelling nog niet is verwerkt in het magazijn en mits het alternatieve adres minder dan 10 minuten* van het oude adres is verwijderd. Je kunt hiervoor het beste reageren op de mail die je van onze klantenservice hebt ontvangen. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via +31854019685. Ben je verhuisd? Dan kun je het adres eenvoudig wijzigen via je account.

* Is het adres verder dan 10 minuten? Ook dan kun je de adreswijzigingen doorgeven, maar dan kan het zijn dat de leverdatum verplaatst wordt.

Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling al verwerkt is. 

Ik wil de leverdatum wijzigen, kan dat?

Mocht je de leverdatum willen verplaatsen, neem dan na het bestellen zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31854019685 of info@elektroretail.nl. Op het moment dat je bestelling al is verwerkt in ons magazijn is het helaas niet meer mogelijk om de leverdatum te verplaatsen.

Kan mijn bestelling bij de buren bezorgd worden?

Ja dat kan. Je kunt dit doorgeven door te reageren op de mail die je van onze planning hebt ontvangen. Geef een specifiek adres aan waar jouw bestelling geleverd kan worden. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via +31854019685.

Ook wanneer je een mail hebt ontvangen van Connected Logistics kan je doorgeven dat de bestelling bij de buren bezorgd mag worden. Dit kan je doen door te reageren op de mail welke je van de planning hebt ontvangen.

Ik heb de bezorger gemist, wat nu?

Ben je niet thuis en heb je onze bezorger gemist, dan ontvang je een niet thuis briefje in jouw brievenbus. Zodra je bestelling weer in ons magazijn is maken wij een nieuwe leverafspraak. Je wordt automatisch ingepland op de 2e dag na de leverdatum (zondagen en maandagen uitgezonderd). Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Ook bij de tweede leverafspraak ontvang je een mail met een tracking link.

Als je bestelling wordt bezorgd door Connected Logistics nemen zij contact op voor een nieuwe afspraak.Ook bij de nieuwe leverafspraak ontvang je opnieuw een mail met een leverdatum en een verwachte aankomsttijd.

Ben je niet thuis en heb je de bezorger van DHL of PostNL gemist, dan ontvang je een niet thuis briefje en wordt de zending naar een pick-up point gebracht. Door middel van de tracking link kan je zien bij welk pick-up point het opgehaald kan worden. Als het binnen 7 dagen niet wordt opgehaald gaat de zending retour naar Elektro Retail.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee, dit is helaas (nog) niet mogelijk.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Binnen een uur nemen wij contact met jou op om een afhaalafspraak in te plannen.

Kan ik contant betalen bij het afhalen?

Nee, het is niet mogelijk om contant te betalen.

Hoe wijzig ik of annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt de bestelling annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven. Je kunt dit doen door te mailen naar info@elektroretail.nl of via het contactformulier. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan kun je ook altijd de bestelling weigeren aan de deur. Geef dit gerust aan bij de bezorger, die vindt dat geen enkel probleem.

Bieden jullie ook installatieservice?

Nee, wij bieden geen installatieservice.

Levering van het product

Elektro Retail levert jouw bestelde product van maandag t/m zaterdag. Bij bezorging met onze logistieke partner ontvang je de ochtend van de bezorging een e-mail met een track & trace. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd en hoef je niet de hele dag te wachten. Let daarbij wel op dat de mail kan in je spam terecht komen.

Het kiezen van een tijdsvak

Het is niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging. Het tijdsvak voor de levering ontvang je de ochtend van de levering per e-mail. Wij streven ernaar je product de volgende dag te leveren met uitzondering van zondag en maandag.

Het kiezen van een PostNL-punt

Het is bij Elektro Retail niet mogelijk om je bestelling bij een PostNL punt te laten bezorgen.

Bezorgen van de producten

Wij bezorgen je bestelde producten netjes tot aan de drempel van jouw voordeur. Elektro Retail biedt geen installatieservice.

Levering bij buren

Je kunt je product laten bezorgen bij de buren. Dit kun je doorgeven door te reageren op de mail die je van ons hebt ontvangen. Geef een specifiek adres door waar jouw bestelling mag worden geleverd.

Bezorger gemist

Zodra je bestelling weer in ons magazijn is, maken wij een nieuwe leverafspraak. Je ontvangt van ons een nieuwe mail met een leverdatum en een tijdsvak. Je wordt automatisch ingepland op de tweede dag na de leverdatum m.u.v. zondag en maandag. Hier hoef je verder niks voor te doen. Ook bij de tweede leverafspraak ontvang je een e-mail met een track & trace zodat je kan zien wanneer je bestelling wordt geleverd.

Annuleren of wijzigen

Het kan natuurlijk voorkomen dat je er iets mis is gegaan bij je bestelling of dat je van gedachten bent veranderd. Je kunt je bestelling daarom annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven door te mailen naar info@elektroretail.nl. Mocht je bestelling al onderweg zijn dan kun je ook altijd de bestelling weigeren aan de deur. Geef dit gerust aan bij de bezorger, dan neemt hij je bestelling weer mee.