Kan ik mijn bestelling ook op een GLS punt laten bezorgen?
Nee, helaas kun je de bestelling niet bij een GLS punt laten bezorgen.
Wij werken met GLS en Sahar Logistics. Je ontvangt altijd een tracking link zodra de bestelling wordt aangeboden.
Levering is van maandag t/m zaterdag. Consumenten leveringen ingepland worden tussen 08:00 en 22:00, zakelijke leveringen tussen 08:00 en 17:00. Je ontvangt een tracking link zodra de zending onderweg is.
Helaas is het niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging.
Nee, helaas kun je de bestelling niet bij een GLS punt laten bezorgen.
Als ons pakket met GLS of Sahar Logistics wordt verzonden dan leveren wij tot de drempel en niet op etages. Dit geldt voor kleine producten zoals magnetrons en stofzuigers.
Neem direct contact op na je bestelling. Als deze al is verwerkt, is verplaatsen niet meer mogelijk.
Voor het laten afhalen van uw artikel, uitgezonderd van leveringen met schade, betaalt u €45 euro. Deze kosten dienen voldaan te worden voordat de afhaal ingepland kan worden.
Om uw artikel af te laten halen vragen wij altijd foto's van het artikel, zowel ingepakt als uitgepakt. Dit doen wij omdat wij de verantwoordelijkheid dragen voor uw retourzending.
Voor het afhalen van uw artikel ontvangt u van ons een label. Deze dient uitgeprint te worden waarna u deze toevoegt op uw artikel. Zonder dit label zal het retourproces worden vertraagd, wat resulteert in langer wachten op het aankoopbedrag.
Ja, mits de bestelling nog niet verwerkt is. Neem contact op met onze klantenservice.
Als je pakket niet kan worden afgeleverd ontvang je een briefje in je brievenbus en plannen wij automatisch een tweede leverpoging in.
Bij GLS wordt het naar een pick-up point gebracht.
Heb je nog vragen over bezorging of retour? Onze specialisten helpen je graag verder!