Β
Wie bezorgt mijn bestelling?
Voor het bezorgen van jouw bestelling werken wij met verschillende logistieke vervoerders samen. Waaronder Connected Logistics en PostNL.
Kleine huishoudelijke producten worden bij jou bezorgd door PostNL. Op het moment dat de bestelling is aangeboden, ontvang je een tracking link waarmee je de zending kan volgen.Β
Grotere producten zullen bij jou worden bezorgd door Connected Logistics. Van hen ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorg informatie.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij leveren vanΒ maandagΒ t/m zaterdag.Β Mocht je bestelling geleverd worden via PostNL, ontvang je op het moment dat de bestelling is aangemeld een tracking link om de zending te volgen.
Wanneer wij de bestelling via Connected Logistics gaan aanbieden, ontvang je omstreeks 6.00-8.00 uur in de ochtend op de leverdag een mail met daarin de verwachte aankomsttijd, een tracking link en overige bezorg informatie.Β
Β
Kan ik een tijdvak kiezen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging.
Kan ik mijn bestelling ook op een PostNL punt laten bezorgen?
Nee, je kunt je bestelling niet bij een PostNL punt laten bezorgen.
Bezorgen jullie in huis?
Wij bezorgen tot aan de drempel van jouw voordeur. Wij leveren witgoed artikelen tot de eerste drempel van een flat of appartement als er geen lift aanwezig is. Indien er wel een lift aanwezig is, dan wordt het wel naar de eerste drempel van de woning gebracht.
Ik wil het afleveradres wijzigen, kan dat?
Ja, dat is mogelijk als je bestelling nog niet is verwerkt in het magazijn en mits het alternatieve adres minder dan 10 minuten* van het oude adres is verwijderd. Je kunt hiervoor het beste reageren op de mail die je van onze klantenservice hebt ontvangen. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via +31854019685. Ben je verhuisd? Dan kun je het adres eenvoudig wijzigen via je account.
* Is het adres verder dan 10 minuten? Ook dan kun je de adreswijzigingen doorgeven, maar dan kan het zijn dat de leverdatum verplaatst wordt.
Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling al verwerkt is.Β
Ik wil de leverdatum wijzigen, kan dat?
Mocht je de leverdatum willen verplaatsen, neem dan na het bestellen zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31854019685 of info@elektroretail.nl. Op het moment dat je bestelling al is verwerkt in ons magazijn is het helaas niet meer mogelijk om de leverdatum te verplaatsen.
Kan mijn bestelling bij de buren bezorgd worden?
Ja dat kan. Je kunt dit doorgeven door te reageren op de mail die je van onze planning hebt ontvangen. Geef een specifiek adres aan waar jouw bestelling geleverd kan worden. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via +31854019685.
Ook wanneer je een mail hebt ontvangen van Connected Logistics kan je doorgeven dat de bestelling bij de buren bezorgd mag worden. Dit kan je doen door te reageren op de mail welke je van de planning hebt ontvangen.
Ik heb de bezorger gemist, wat nu?
Ben je niet thuis en heb je onze bezorger gemist, dan ontvang je een niet thuis briefje in jouw brievenbus. Zodra je bestelling weer in ons magazijn is maken wij een nieuwe leverafspraak. Je wordt automatisch ingepland op de 2e dag na de leverdatum (zondagen en maandagen uitgezonderd). Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Ook bij de tweede leverafspraak ontvang je een mail met een tracking link.
Als je bestelling wordt bezorgd door Connected Logistics nemen zij contact op voor een nieuwe afspraak.Ook bij de nieuwe leverafspraak ontvang je opnieuw een mail met een leverdatum en een verwachte aankomsttijd.
Ben je niet thuis en heb je de bezorger PostNL gemist, dan ontvang je een niet thuis briefje en wordt de zending naar een pick-up point gebracht. Door middel van de tracking link kan je zien bij welk pick-up point het opgehaald kan worden. Als het binnen 7 dagen niet wordt opgehaald gaat de zending retour naar Elektro Retail.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, dit is mogelijk bij ons magazijn in Roden.
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
Binnen een uur nemen wij contact met jou op om een afhaalafspraak in te plannen.
Kan ik contant betalen bij het afhalen?
Nee, het is niet mogelijk om contant te betalen.
Hoe wijzig ik of annuleer ik mijn bestelling?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je er iets mis is gegaan bij je bestelling of dat je van gedachten bent veranderd. Je kunt je bestelling daarom annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven door te mailen naar info@elektroretail.nl. Kosteloos annuleren kan tot 22:00 op de dag van bestellen.
Let op: wanneer de zending het magazijn al heeft verlaten zitten hier kosten aan verbonden. Deze kosten bedragen β¬45
Bieden jullie ook installatie service?
Nee, wij bieden geen installatie service.
Β